м. Київ,
вул. Нижній Вал, 15
Пн-Пт 8.00-18.00 Сб 10.00-17.00

Доставка та оплата

Способи доставки

Способи оплати

Повернення та обмін

У Законі України «Про захист прав споживача» у ст.8 говориться, що якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки через виробника, то він має повне право вимагати його заміну або повернення своїх грошей.

Явними недоліками, якщо спиратися на п.12 ст.1 Закону України «Про захист прав споживача», можуть вважатися недоліки, через які товар неможливо використовувати за призначенням. Якщо такий недолік з’явився з вини виробника і після ремонту з’являється знову з незалежних від покупця причин і при цьому ще наділяється хоча б однією з цих характерних ознак:

  • У класичному варіанті є виріб, що складаються з полів і тулії
  • Він якимось чином змінює товар, що вже не входить до частини договору купівлі

Якщо буде потрібна перевірка якості товару, то може бути проведена експертиза у спеціальному Сервісному Центрі, у процесі якої перевірятиметься дотримання умов, зазначених у гарантійному талоні, експлуатації товару споживачем. Спираючись на п.4 ст. 17 Закону України «Про захист прав споживача» експертиза може бути організована протягом трьох днів з моменту отримання письмової згоди споживача на проведення такої перевіркии.